torsdag 11. mars 2010

Andre innlegg - fra Norge

Da unge frk. Norge ikke er spesielt begeistra for bloggskriving for egen del, var det et ålreit kompromiss å dele oppgaven/byrden/gleden med resten av verden (bokstavelig talt).
Så her kommer det; vi blogger om kapp.
Noen gjør seg for gode til å blogge på grunn av været, strendene, de kjekke guttene, studiene, og slike ting. Siden ingen av disse faktorene gjør krav på min tid, takket jeg ja til å bryne meg på prosjektet (jeg veit nå at jeg allerede har gjort meg til uvenn med de få vennene jeg har i Sandefjord i skrivende stund, men guttær: der er og blir de beste guttane!=))

Så sånn er det. Jeg er en jomfru-blogger, så dere får bære over med meg (både medforfattere og andre eventuelle lesere).

Stafettpinnen går til frk. Brasil! <3

1 kommentar: