søndag 21. mars 2010

News fra den minste storbyen

Nå er vi tilbake i Noreg. Her går livet sin vante gang. VÅREN er i anmarsj. Alle hjerter gleder seg.

Siden vi nå har lagt oss på skrytefronten; tirsdag 16.mars var Kurt Nilsen i Sandefjord, og der var jeg! (okei, Thomas var også med, da...) Og siden det er om å gjøre å være størst, først og best: Kurt Nilsen var kjempefornøyd med å være i Fjorden, og gleda seg til en helaften med oss! Hjertnes var så godt som fullsatt :) Det var en alle tiders akustisk aften!

I skrivende stund er også gruppeeksamen gjennomført. Etter to ukers intens jobbing med å planlegge, gjennomføre og evaluere to dager på SFO, leverte vi vår skriftlige oppgave sist fredag. Vi hadde i tillegg et 20 minutters framlegg. Hurra for det!

I morgen reiser 32 av 51 førsteklasse(s) barnevernstudenter i Porsgrunn, på firedagers tur til Rauland. Noen med beslutningsmyndighet bestemte at siden vi har hatt en så lang og fin vinter, var det best å forlenge den med noen dager. Derfor er det mye som tyder på at jeg får min tredje (kanskje til og med fjerde og femte) skitur denne vinteren i løpet av den kommende uka. Det blir i hvert fall god underholdning for mine medstudenter, om ikke annet. Derfor må jeg avslutte nå, for å finne fram gamasjer, truger, skismøring, fjellanorakk og Kvikk Lunsj (som det forøvrig ble solgt 1521 TONN av i 2009).

Helsing frå frk.Noreg

1 kommentar: