lørdag 13. mars 2010

Blogg fra UK

Siden fr. Brazil tydeligvis er for opptatt med å nyte livet på stranda, hiver jeg meg inn og tar over stafettpinnen. Og som med fr. Norge er dette en helt ny opplevelse (og noget skummelt synes nå jeg som fortsatt sverger til papir og blyant), men la gå. Jeg skal gjøre mitt beste for å bidra til vår blogging fra våre ulike nye/gamle hjemland. Har akkurat også sett at Internett har blitt nominert til Nobels Fredspris og går ut ifra at noe av bakgrunnen for det er at det bringer mennseker fra ulike deler av verden sammen (trenger jo ikke nødvendigvis bety at de faktisk er fra disse ulike stedene). For en som studerer nettopp slike ting kunne det jo ikke ha passet bedre enn med et lite bidrag for verdensfred gjennom å delta i denne bloggen.
Så med det prøver vi igjen å gi staffettpinnen videre til fr. Brazil (og beklager at jeg hev meg innpå uten at det var min tur :)

3 kommentarer:

  1. Bra du tok ansvar, frk UK! :-)
    Og det faktum at vi er politisk korrekte(eller pedagogsik korrekte, som jeg liker å kalle det) ved at vi blogger, er en interessant vending på prosjektet! =)

    *Frk. Norge

    SvarSlett
  2. Jeg er ganske spent på hvordan det skal gå for seg hvis Internett vinner fredsprisen, og skal komme å ta imot prisen sin. Er jammen nysgjerrig på åssen selveste Herr/Fru Internett ser ut.

    SvarSlett
  3. Jeg vil se Herr og Fru Internett! Ungene heter sikkert "www" og "dot". Bra opplegg det her jenter. Selv skal jeg snart hive meg innpå mer direkte kommunikasjon gjennom mailskriving. Men som man sier på Facebook:

    "Liker"

    SvarSlett