lørdag 3. april 2010

Alle dyr er like, men noen dyr er likere enn andre

Hallo!
Som vanlig er det ikke min tur, men jeg sniker i køen og hiver meg på uansett. Desverre har jeg ikke særlig mye nytt å fortelle, men jeg prøver. Om jeg ikke tar feil, har Jesus nå vært død i én dag. I går feiret man -tydeligvis- med å gå ut og drikke seg full (det er noe med vann til vin, osv.). Jeg prøver jo så godt jeg kan å integrere meg i dette meksikanske landsbysamfunnet, så jeg ble med. En venn fra Mexico City var på besøk, så det var meget hyggelig. Ellers har jeg sett en rekke dokumentarer i det siste (jeg nevner temaer i fleng; universet, planeter, planter, dyr, marathon, krig, fred, mat..ja..), og min nye storfavoritt er Jamie Oliver's Food Revolution, der nevnte reiser til en tjukkas-by i USA for å redde dem fra evig overvekt, diabetes og en sikker død. Ha! Det er veldig fengende! :) Går på ABC i USA, men kanskje ikke i Norwegen enda?

Ari Behn har forresten fått 20.000 kroner i kunsterstipend for skjønnlitterære forfattere. Så fint, da kan han skrive enda flere bøker.
Jeg anbefaler alle som føler seg litt nede og som ikke har oppnådd det de ønsket i livet og føler seg ubrukelige og unyttige i samfunnet, å lese Entusiasme og Raseri, for ingen slår Ari når det gjelder ubrukelighet, unyttighet, og ren åndssvakhet.

God Påske.

1 kommentar: