lørdag 24. april 2010

sommer, sommer, sommer

I`m back, altså i Brighton, men det er ikke bare jeg som er tilbake; sommeren (eller heller SOMMEREN) har også ankommet!!! Og jaggu meg, det her er virkelig en sommerby. Aldri før har jeg sett et så myldrende sommerliv (vet jeg bruker sommer mye nå, men bare for å understreke) og for å nevne noen stikkord fra min lille vandring på sjøpromenaden og rundt på campus: is, grilling, solbriller, fulle uterestauranter, ballspill, solbriller,pilsing, sommermusikk, frisbee, flørting, piknik, sommerkjoler. Det er nesten så sommerbyen Sandefjord har fått seg en konkurrent. (I hvert fall fram til mandag og "det virkelige liv" starter igjen. Da kan det jo fort hende at jeg skulle ønske at Brighton ikke var en sommerby som frister med alt annet enn studier).

Jeg innser også at jeg har et stort ansvar framover i de neste par månedene, som den eneste som skal ta seg av utenriks-delen av denne bloggen. Jeg skal gjøre mitt beste, men ikke forvent alt for stort fra en liten person som meg... Og hvis noen vil hjelpe meg på veien så deler jeg gjerne min Miss UK-tittel - sommerbyen Brighton har alltids plass til noen ekstra besøkende.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar